Merhaba güzel anneler 🌸
Oğlum 13 aylik. 1 haftada fazladır öksürük var. Sık sık değil ara ara öksürüyor. Ates, hapşırma ve burun akıntısı yok sadece öksürük var ve özellikle sabahları fazla.
Birde gun icersinde sanki boğazına Bi şey geliyor gibi yutkunup yutuyor. Ben bu yüzden refluden şüphelenmistim.
Bugün doktora gittik, bronşit başlangıcı olabilir dedi reflusu olabilir dedi öksürük sadece refluden de kaynaklanıyor olabilir falan dedi. Derdimizi sanki tam olarak o da anlamadı gibi bizim içimizi çok rahatlatamadi yani. Buhar vermek için nebülizatör cihazı aldık astim icin kullanilan CORTAİR VE RONKOTOL ilaçlarını verdi. Birde mide için GAVİSCON İNFANT. Buhar verirken hiç durmuyor ağlıyor sürekli vermekte zorlanıyoruz. Günde toplam 6 kere vermemz gerekiyormuş. Bu astim ilaçlarını bu kadar sık kullanmamizin Bi zararı olur mu diye tedirginim. Sadece reflu ilacını mi kullansak kafam karıştı.
Reflu ile ilgili bilgisi tecrübesi olan anneler ,bizimle ayni şikayetleri olanlar varsa bizim halimzden de anlar belki. Yardımcı olur musunz 🙏