Merhabalar epiduralli sezeryan ile doğum yapalı 32 gün oluyor. Yaklaşık 3-4 gündür dikiş yerimde acı ağrı hissediyorum. Yatar kalkarken bazen hiç bişey yapmazken bile sızlama oluyor. Ameliyat olduktan 1 hafta sonra ağrım acım kalmamıştı halbuki. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı ağrısı acısı geçip sonra o kadar da olmasa yine ağrı hisseden? Haftaya kadın doğumda kontrolüm var 40 ın çıkınca gel demişti doktoruma danışıcam tabiki ama aklıma çok takıldı teşekkürler