Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük uyutuyorum odadan çıkıyorum başlıyor ağlamaya. Beşiğinde sallayarak uyutuyorum ama uyuduktan sonra odada olsam da sallamıyorum ağlamıyor fakat odadan çıkayım 10 dk sonra başlıyor ağlamaya. Nasıl anlıyor odadan çıktığımı nasıl aşabilirim bu durumu sallayarak uyumak istiyorsa odadaykende sallamıyorum ya da zaten 10 dk sonra ağlamaya başlamıyo nasıl oluyor anlamıyorum