Elisaliya1 Bebeğim 24 şubatta doğdu ben diyorum 3. Ayına gircek bazıları diyor yok 3 bitiyor iyice kafam karştı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Elisaliya1 girmeyecek 3. Ayını bitirecek. Biten ay söylenir ayrıca her zaman. 24 Mayıs’ta tam 3 aylık diyeceksiniz
Dondurmalikahve Elisaliya1 Benim oğlumdan tam 3 yaş küçük 😁 Bebeğiniz 2,5 aylık şuan mayısın 24 ünde 3. ayını doldurup 4. ayından gün almaya başladı. Biten ay söylenir bu arada 24 mayısta 3 aylık diyeceksiniz.