Pwlin
Aslında bende siyah çok severim. Zayıfımda hani biraz kötü duruyor siyah siyah esmerim falan çekşm cuma atarım inşallah fotoğraf buraya.
küçüğüm butik sayfa modeller ben pek beğenmelerin. Eğer istediğim gibi oturuşta güzel olur.
konsept olarak siyah beyaz olsun dedik. Elimde siyah beyaz giyecek.