Cur_cun benim bir arkadaşım 3 aylık bebeğini kaybetti canım emzirirken uyuya kalmış bebeğinin üzerine doğru nefessiz kalmış bebek Allah kimseye yaşatmasın çok zor bir durum ben mama veriyorum hep telefonu kurcalıyorum tek elimle bi kaçkez bineronu düşürdüm elimden bir kez azkalsın bebeğimi düşürüyordum son anda kendime geldim