Eses1233 Kızlar 4. Günüm bugun ve ayagımda bacagımda daha şişkin hatta artmiş sanki neden gecmiyo yda gecen var mı
eylulvari Eses1233 ben de 10 gün önce doğum yaptım. yaklaşık 5 gün şişti şimdi biraz daha iyi. el parmaklarım katlanmıyordu ayaklarım da davul gibiydi doktorum hastaneden çıkarken daha çok şişecek korkma zamanla inecek demişti öyle de oluyor.
Ugggg Eses1233 hemen gecmiyor en az 20 günü göze al .evde ufak yuruyusler ayaginla seni zorlamayacak hafif hareketler yap bol su iç durursan daha çok sisiyor bide ılık suya adaçayı nane koy en az 15 dk ayakların içinde dursun ağrıyı acıyı azaltiyor
Mucizem_0809 Eses1233 hemen geçmiyor canım benim bi 10 günü bulmuştu bol bol su iç inmesini hızlandırıcaktır