asiltonunmommysi Arkadaşımın kızı için soruyorum, idrarda protein kaçağı varmış, bi kaç sıkıntı daha doktor yönlendirmiş. Profesör bakıyor da giden var mı daha önceden
Ndrg-12 asiltonunmommysi kızımda kum vardı oğlumda da olabilir dendi. Kızım için bir iki kere gittik kontrole. Oğlum için de geçenlerde gittim
Yibs asiltonunmommysi kartal Lütfi kırdar şehir hastanesi dr Nuran küçük şehir dışından gelen hastaları bile var kesinlikle tavsiye ediyorum
Ask35tego Merhaba benim oğlum 2 kez idrar yolu enfeksiyonu olduğu için nefrolohi takipliyuz her ay gidip idrar veriyoruz bobrek kan değerleri usg de bakıldı
asiltonunmommysi Ndrg-12 anladım, İstanbulda öneri bekliyorum da inşallah görüp yazan olur. İştahsızlık zaten var hiçbir şey yemiyor sürekli kaka da kan var sürekli hasta garibim ateşleniyor vs hep halsiz mutsuz çocuk
asiltonunmommysi Ndrg-12 yok alerji değilmiş 3 yaşına girecek haziranda daha önce çok kez bakıldı sebebi bulunmuyor
ElifReyhan Merhabalar benim kızımda üreme vardı idrarında Prof değil ama aşırı ilgili bir doktor var Medicalpark Gaziosmanpaşa da uzman doktor aşırı ilgilindi çok cana yakın aşır bilgilendiren bir doktor sadece pazartesi günleri orada oluyor adı Aysel taktak bilginiz olsun
ElifReyhan Sevdeasel idrar enfeksiyonundan kaynaklı birde sonda ile tahlil yaptırın, kız bebeği ise o bantlı idrar torbaları her zaman yanlış sonuç gösteriyor