Egeberk farklı mı??? Bu konuyla ilgili çekilmiş onlarca doktor vidyosu var.Ben bi tarafımdan uydurmuyorum ki kafama göre.suyu tadım olarak yapabilirsiniz, günde 1 kere verebilirsiniz.Ama kalkıpta insanlar gibi su içemez o kadar küçük bebek.Bana burda yorum yapacağına, google da araştırabilirdin. Su anne sütünün ve mama nın besin değerlerini öldürüyor.12 aglık olana kadar hiç su içirmedeniz bile bebeğe hiç birşey olmaz.Ki ben içirmedim doru dürüst.Su içmekten karnı toklaşır,besin reddi bile yaşar bebek.daha geçen gün annenin biri,bebe su içmeye alıştığı için doru dürüst yemek yemiyor diye post açmıştı.Su zarar verir demiyoruz burda,1 yaşına kadarçok ihtiyacı olan birşey değil diyoruz.