Merhabalar. Haziran gibi tatile gideceğiz İnşallah. Bebeğim 8. Ayını tamamlamak üzere. Marmarise gideceğiz, denizi arada dalgalı olabiliyor. Bebeğim çok şükür suyu seviyor, korkmuyor ama ben panikleyip korkmasından korkuyorum. Tecrübeli annelerimize soruyorum kollukla girmesi mi daha mantıklı, güvenilir ve eğlenceli oluyor yoksa simit mi? Marka öneriniz var mı?