Oğlum 6.5 aylık ve doğduğundan beri çapaklanması vardı. Bizde sizin gibi ılık su, demlemmiş soğutulmuş çay suyu ve anne sütü ile pansumanlar yaptık. Sonunda 40’ı çıkınca göz doktoruna götürdüm. Sonuç doğuştan göz yaşı kanalı tıkalı. Tıkanma derecesine göre ilaç veriyorlar. Son kullandığım NetilDex damlasını şimdi 1 yaşına kadar kullanıcaz. Bu arada bebeğim erken doğduğu için göz tembelliği ve hipermetrop olduğunu da öğrendim ve erken teşhis de konulmuş oldu. O yüzden erken iyi bir göz doktoruna götürmek fayda var.