Bebeğim 46 günlük. Doğum haftasına göre hesaplandığında 5. hafta atağı yaşıyor 😞 yaklaşık 3 gündür çok huzursuz. Sürekli emmek, kucağımda olmak istiyor. Gündüz uyumuyor, uykusu gelse de uykuya dalamıyor. Uyusa da 15 dakikayı geçmiyor. Emerken sinirleniyor, ellerini çırpıyor, ağlıyor 😞 çok zorlanıyorum. Sizde durumlar nasıl? Atak haftasını kolay atlatmak için önerisi olan var mı?