ikizminikler Arkadaşlar kızlarımın 18. Ay aşısında başka ilde olacağız yüksek ihtimalle devlet hastaneleri yada sağlık ocakları yapıyprmu söylediğimiz takdirde? İlla kendi sağlık ocağımız mı olması gerek? Bilgim yok konuyla ilgili bilgi verirseniz sevinirim
YavuzAnnesi ikizminikler ben de başka bir ildeyim. Misafir olarak aşı yaptırabiliyorsunuz. Biz 2.ay aşısını yaptırdık. 4.ay aşısını da yaptıracağız bu şekilde
Tugce1634 ikizminikler ben öyle durumlarda erteliyordum biraz.2 haftayi gecirmeyelim diyordu hemsire.
YavuzAnnesi ikizminikler rica ederim. Sistemden bizim ikametimizin nerede olduğuna baktılar ondan sonra yaptılar. Bir sorun yaşamazsınız 🤗
Gulyigitcn ikizminikler ben yaptirdim geçen ay annemlerin yanina gitmiştim orada kızamık asisi olduk daha öncede 6 ay aşılarını orada yaptirmistim misafir olarak yapıyorlar sıkıntı olmuyor istediğiniz yerde yaptırabilirsiniz