sevdam4721 bebeğe bakan biri olmayacaksa imkansız. Evden çalışmayan insanlara bu fikir daha rahat ve kolaymış gibi geliyor ama ne yazık ki evden çalışmak ofise gitmekten çok daha yorucu. Ben de eşim de covidin başından beri evden çalışıyoruz çoğu zaman öğle yemeklerini bile birlikte yiyemedik, akşam yemeği hazırlayamadığımız çok vakit oldu. Bir de çocukla ilgilendiğimi hayal edemiyorum benim için imkansız maalesef.