Bebeğim 2 3 aylıkken çok dışarıya uzak yerlere gitmedim zten hastaydı o ara disrda da kabinde arabada ( bi restoranın deposunda da emzrimistim ) emzirme odasında emziriyorum bir de artikbbuyuudfu için pek de ihtiyacım olmuyor ek gıda vs veriyorum.kuuck bebekken daha zorduariya çıkmak