Ozzseda Kızlar ben 7 ay önce doğum yaptım doğumdan sonra 2 kere adet oldum daha sonra 4 ay olmadım geçen ay ilaç kullandım tarlusal 30 nisan da adet oldum ve bugün tekrar adet oluyorum gibi leke gelmeye başladı 15 günde tekrar adet olmam normal mi
scooby-doo Ozzseda benimde bi ara öyleydi 1 ayda iki kere adet oldum doktora gittim prolaktinim yüksekmiş ilaç kullandım düzeldi
scooby-doo Ozzseda yok bu kış oldu benim stresten galiba yani siz emziriyorsanız prolaktin yüksek çıkabilir zaten benim yüksek çıkması anormaldi