Bebeğim zaten atak haftasındaydı üstüne birde bu aşı eklendi tam oldu ateşi yok ama çok huzursuz sürekli ağlıyor aşı yeri ağrıyor olabilir mi calpolde vermek istiyorum aslında fakat endişeliyim ne yapmalıyım arkadaşlar eşim yok evde tek başımayım bebeğim sürekli ağlayınca kendimi çok kötü hissediyorum