Banuka yoyko var bizde. Bizim kapılar küçük olduğu için geçmiyo ama Bi bakın isterseniz sizin geçer belki 😂 ve emin olun geçse bile taşımazdım zaten. Bebek yerini bilsin diye. Başta üzülmüştüm ama sonra gerek yokmuş zaten dedim. Çantası var gırck gırck ötmüyor sallanırken. Anne yanı da olıyo bu arada. Ama bildiğim kadarıyla normal ebatlardn büyük.