gokceyasss kız bugün eczaneden bepanthol pişik önleyici aldım 55 lira. 35 alıodum, şok oldum 55 diyince, bide kampanya yapmışlar 3 alana 90 TL. 🤦🏻♀️3 aldım mecbur, 3 ay gider, sonrası Allah kerim. Bide 3 ayda ne kadar zam gelir kim bilir, 100 liraya alırım heralde.