Merhaba hanımlar. Bebeğim 3,5 aylık. sadece mama ile besleniyor. Doktor bugün su vermene gerek yok o yeterli suyu mamadan alıyor dedi. Ama ananemde bugün çocuğunun bi gün ağlamaktan morardığını hastaneye gittiğinde doktorun sen susamıyormusun bu çocuğun susayabileceğini düşünmedin mi hiç demiş. Nerdeyse susuzluktam ölecekmiş. Anne sütü alıyormuş bu arada. Ne yapsam etsem bilemedim. İki arada bi derede kaldım. Bi tarafta okumuş insan diğer tarafta yaşanan olay. Su zehirlenmesi konularınıda okuyoruö offf bilemedim 🥺🤐