Kızlar hesabının şifresini unutunca yeni hesap açtım
Bebeğim 9 aylık kontrolü vardı sağlık ocağına gittik
En son 6 aylıkken 8 kiloydu
Bugün gittik 8800 kilo geldi
Boyu da 7 cm uzamış hemşire bir.al.dedi boya gitmiş dedi olması gerekenden 4 cm daha uzunmuş
Sorum şu kızlar 3 ayda 800 gr alması normal mi az mı ?
Sizin bebişler kaç kg