Rumeysa28 cemre_-34 kaşık biberon derken 🤔🤔🤔 kullandığı şeyleri söyledim kaşık tan da içiyo bardaktan da biberondan da
Zlm cemre_-34 😄 sevmiyodur belki suyu içine denediyseniz limon fakan damlatsaniz belki aromalı su sever
cemre_-34 Zlm limona daha erken diye düşünüyorum en kötü doktoruma soracağım bakalım nr nasil bir yöntem sunacak
Ayar1202 cemre_-34 pipetli suluklar var benm kızımda aynıydı o sulukdan aldım pipetlı artık kendı içiyo dıger turlu asla ıcmezdı az ıcerdı sımdi ne kadar içtigini gorebılıyorum tavsıye ederm mutlaka pipetli bebek sulukları var alabılırsınız
cemre_-34 Ayar1202 evet gördüm ama daha şu içmiyor ki içine çekip nasil içecek ki sadece pipet ucuyla oynar anca
t_bulut cemre_-34 pipetli sulukları deneyebilirsin benmkide ne yapsam içmemişti tomme tippe nin pipetli bardağını aldım çok şükür aştık o sorunu
cemre_-34 t_bulut Dgrudur ama pipeten çekmesi lazım suyu bu suyla oynar kesin ziyan olur bu seferde almaya
fn2827 Melekce doğduğundan beri hiç su vermediysen ek gıdaya başlayınca verdiysen suya alışması biraz zor oluyordur. Biz bir haftalıkken başladık su vermeye günde bir defa veriyordum.6 cı ayda ek gıdaya geçince ikiye çıkardım şuan 10 cu aya gircez günde 3 4 defa veriyorum.hatta gece uyandığında bile bazen veriyorum.
Baby01 Philips avent pipetli suluk sayesinde bir fincan su içmeyen kızım biberon dolusu su içmeye başladı şükür.Markayı bilerek yazdım e bebekten başka bi pipetli suluk almıştım onda su çok geliyordu öksürüp atıyordu bunun ayarına bir günde alıştı
pieceoflife cemre_-34 zorla olmuyor, susayınca içiyorlar. Biz de ilk zamanlar içmiyorduk. Anne sütü çok alıyordu. Düzenli yemek yemesi çoğaldıkça içmeye başladı
mamanveutdormir cemre_-34 ilk zamanlar biz su içerken bardağımızı gördükçe çırpınırdı bardakla veriyordum sonra nuk alıştırma bardaklarından aldım hem kendi tutmayı öğrensin hem su içsin diye oyun yaparak içiyordu şimdide pipetli suluk aldım pipetle içmeyi öğrensin diye. yinede onca şeye rağmen en sevdiği bardakla içmek
cemre_-34 mamanveutdormir bende ill ek gıdada kaşıkla verirdim bi iki kaşıkla içerdi snra çay bardagiyla vermeye çalıştım yudum alıp üstüne döküyordu oyum oynar gibi snra alıştırma bardağı aldım 10 ml zor görüyor yine döküyor ağzından
GBU cemre_-34 ben mama hıç vermedim biberonu ondan zor aldı fakat ek gıda meme reddi dahi yapıyor benim sağ gögüsümü hic emmiyor solu zorla emdiriyorum biraz ek gıdayı az tutun
cemre_-34 GBU meme reddi yok şükür sadece biberon reddi var ama kilo alımı geri olduğu icin doktorumuz 4 ogune çıkardı ek gıdayi düşüremiyorum malsf