Tuuba35 hayır hayır dilbağının kesilmesi kadar bile sürmüyo. Azıcık ufacık bi kanama oluyor. Çabuk geçiyor. Kalınlığı önemli tabi dilbağının. 2 yaşında şuan kızım. Bende 3 aylık felandı kestirdiğimde. Emziriyodum. Memeyi tam kavrayamıyordu. Sürekli sızıntı yapıyordu. Dr farketmedi bile yani. Çünkü maşallah kilo alımı devam ediyordu. Kendim dikkat çektim dilbağına. “Kilo alıyor, konuşması içinde çok küçük oldğundan Şuan ihtiyaç yok gibi. Siz bilirsinz kestirmek isterseniz” dedi. Bende kesilsn dedm. Kulak burun boğaza yönlendirdi. Muaynee girişi yaptk. Dr beyin acele anına geldik (iyiki). Ameliyata giricekmiş. Hemen odada oturttu koltuğa eşimi. Bebeğim kucağındaydı. Hemen küçück ufacık bir neşterdi sanırım (ben bakamadım :))) 5 saniye ya sürdü ya sürmedi. Kesti. Haataneyi bi turlayın. Sonra Annesi emzirsin. Herhangi bi sıkıntı varmı diye sonra uğrayın yanıma dedi. Bi dolandık geldk. Emzirdim. Gayet rahat emiyordu artık, kavrayabildi. Sızıntı olmadı. Tekrar döndüm uğradım söyledim çıktım. Ama normalde ameliyat girişi yapyolarmş sistemde. Doğuma girer gibi 50 tane evrak imzalıyosun. Narkoz verip yarım saatlik uyutolarmş. Vallahi billahi hiç gerek yok. Tamamen saçmalık. Küçück bedeni var zaten narkoz neyine yani. Zarar veriyolar bebeklerimze 😞 hepsi toplam 5 dk sürüyor. Muayene olmak kestirmek biraz turlamak emzirmek tekrar odaya dönmek. Hepsi bu kadar.