Asiveela takip ediyorum canım
Cannsuu doktorumuz bülent beydi ama hastahane hiç güzel değil çocuğum bronşit diye yatırıldı makinalar odaya geldiğinde su yerlere akıyordu havuz oluyordu kimse temizliğe bile gelmiyordu eşim siliyordu üstüne günlüğüne 300 tl para ödüyorduk Allah korusun elektrik çarpabilirdi biz değil bizimle beraber 3 kişi daha yatıyordu aynı rahatsızlıktan bu yüzden değiştirmek istiyorum sistem 0 kac defa şikayet ettiğimiz halde kimsenin umurunda bile olmadı ve çok paracı bir hastahane doktor odasından çıkıp acile seruma gittik 60 tl ödedik doktor yatış verdi üstüne birdaha para ödedik anlam veremedik 🙄