Nazliiiii 2 aylığız bizde de aynı durum var, ben hiç kundak yapmadım gün içinde hep yüzüstü yatırıyorum hem daha güzel uyuyor hem de gelişimi ve gaz çıkarma açısından daha güzel bu pozisyon ellerini oynatamıyor kesintisiz uyuyor maşallah, geceleri de omzumda ya da ayağımda sallıyorum iyice uykusu derinleştikten sonra koyuyorum beşiğine sırtüstü