9876anne Merhaba arkadaşlar meyve SÜZGECİ kullanmaya hangi ayda başladınız acaba hem diş etlerine iyi geliyor hemde meyve veya sebze yemiş oluyor bence muhteşem bir buluş
nelmali 9876anne 4ten itibaren başladım elma havuç falan koyuyordum içine yiyemesin tadını alsın biz yemek yerken sakinlessin diye sonraki aylarda da mandalina portakal nektari gibi her yeri batırma potansiyeli olan meyvelerde kullandım
Dimitrina_kovaceva 9876anne var. Ek gıdaya başlarken başladım. Gün içinde diş kaşıyıcıyı boş boş kemireceğine ona bişeyler koyuyorum vitamin alıyor bari 😅😅😅