Adelsmom 4 Ay 25 günlük bugün evde baskülde önce kendim tartılıp sonra kucağıma onu alarak tartıldım 7300 çıktı. Hastaneden çıkış kilomuz 3520idi. Cuma kontrolümüz var acaba doktor da ne çıkacak kilosu çok merak ediyorum sanki bu ay az kilo aldı gibime geliyor. Normal mi acaba arkadaşların yorumunu da almak isterim. Sadece anne sütü ile besleniyor.