İyi akşamlar kızlar size bir sorum olucak… Geçen hafta kuzenim 3 aylık hamile olduğunu öğrendi,bugün de miğde bulantısı,kusma ve sancı ile hastaneye gitti,muayene sırasında bebeğin öldüğü ortaya çıkmış ve öleli bir hafta olmuş sorum şu bebek öldüyse beta HCG yüksek çıkarmı.?Kuzenim inanamıyor daha önce öldüğüne yeni oldu yoksa niye yüksek çıksın diyor merak ettim.