Sevgilina ilkgoz_agrim 6. Ayına girdiği andan itibaren başlayabilirsiniz. Zaten tadımlık olarak yiyorlar doktorunuzada danışıp o şekilde yol izleyebilirsiniz.
mama ilkgoz_agrim bebeğim 5 ay 1 günlük. Dün yoğurtla başladım ben. Tadımlıklar bir ay sürüyor zaten🤷🏻♀️
Fbasturk ilkgoz_agrim ilk 6ay sadece anne sütü ,6 ay 1 gün olunca doyum ayı değil tadım ayı ,belli gıdalar var Ayşe öneri ve gurme Bebek diye bir program var onu takip ediyorum her sebze meyveyi de vermiyorum öneririm size de bu programları
Fbasturk ilkgoz_agrim ilk 6ay sadece anne sütü ,6 ay 1 gün olunca doyum ayı değil tadım ayı ,belli gıdalar var Ayşe öneri ve gurme Bebek diye bir program var onu takip ediyorum her sebze meyveyi de vermiyorum öneririm size de bu programları
Sevgilina ilkgoz_agrim şubat doğumlu dimi ? Önümüzdeki ay başlayabilirsiniz. Sadece emiyor mu yoksa mama ile mi besleniyor 🙂
kubraer Onun kurali 180 gun. 180 gunun sonunda yani 181.gun ek gidaya başlayabilirsiniz. Bebeginiz kac gunluk hesaplayın doktorunuz bi sey demediyse 180gun sonra baslayabilirsiniz
burcukky ilkgoz_agrim Aynen 5 ay 3 günlük bir bebek 5 aylık olur.ne zaman 6 ay 1 günlük olur o zaman 6 aylik diyebilirsiniz ama en güzeli 5 ay 20 günlük gibi soylemek