GLsErol dünden beridir kaka yapmaması çok normal bizler için doğal bir süreç ama kuzularımız için değil özellikle kaka yapmaktan korkuyo olabilir,bezini sabah kurumu çıkardı?zaten hep öyle olur tutarsın tutarsın yapmaz tutmadığında yada üstünü çektiğinde yapar ama başlamışsınız canım sakin pes etmeyin kolaylıklar dilerim 🤗🤗