2626 biz 2 aya 10 gün kala meme reddi yaşadık ve bir daha döndüremedim memeye doğduğundan beri tek meme emiyordu zaten emzirme pozisyonları denedim daha sonrasında enjektörle besledim kaşık biberon aldım memeyi bırakmasın diye ama nafile 1 ay 20 gün emdi ve bıraktı sağarak anne sütü veriyorum ve mama takviyesine başladık çünkü sağmakla emzirmek bir olmuyor şu 2 gündür biberon bile almak istemiyor iyice sakinleştirip veriyorum aşı sonrası da 2 gün çok uyku yaptı bize umarım kısa sürede atlatır düzenlerine geri dönerler 🙏