Aysebrkr Benim bebiş ortalama 5-10 dk emiyor ama sütüm hemen geliyor ve aktif şekilde emiyor ilk ay 1 kilodan fazla almış beş dk emmeyle ama doktor beş dk az dedi 🤷🏻♀️ Sizin bebişler kaç dk emiyordu ?
Hollymolly Valla benimki o dönemlerde bi saate yakın memede dururdu resmen. Sütüm de fazlaydı az değildi yani sonra da lök lök kusardı😅
Deletedmom_28 Nazlican kesinlikle öyle 5 10 dkka emiyor benim de oğlum kilosu da iyi doktor da gelişiminin gayet iyi olduğunu söylüyor doymasa zaten emer zorlayınca fazla bu kez çok kusup çokta gazlanıyor
Deletedmom_28 Aysebrkr bebeğim 3 aylık olacak bu güne kadar hep 5 10 dkka emdi çişli bez sayısı ve kilosu gayet iyi