Deletedmom_28 Glsm45 Bende kullanıyorum bi zararını görmedim zaten cok az, damlatıyorsun bi iki damla masaj yaptıktan sonra gaz çıkarma hareketlerini de yaptıktan sonra rahatlıkla gaz çıkarıyor
Ebruli101 Glsm45 nöbet geçirmeye sebep oluyor bununla ilgili doktor yazıları var forumda aratırsanız paylaşılmıştı daha önce
Gokce2805 Ben kullandım hiçbir zararını görmedim günde 2 defa olucak şekilde sabah akşam karnına ve ayak topuklarına masaj yaptım daha sonra gaz çıkarma hareketlerini yaptım gazını kolaylıkla çıkarıyordu