Babykaraniko
Merhaba, benim bebeğim de 5 aylıkken uyuduğu esnada bizim yatağımızdan düşmüştü. Düşeceğini hiç tahmin etmediğim için yatağımıza yatırmıştım ama maalesef düştü.
Bebeğimi yerde gördüğümde ilk olarak kucağıma alıp sakinleştirdim sonrasında kafasını kolunu bacağını vs kontrol ettim. Ve 2 saatten fazla uyutmadım. Sürekli olarak kayma vs.var mı diye gözlerini takip ettim. Normalden farklı şekilde şiddetli ağlaması, fışkırarak kusması olacak mı diye tetikte bekledim. Ne olur ne olmaz diye sarsmamaya dikkat ettim, kucağıma alırken falan kafası sarsılmasın diye çok yavaş hareket ettim ve ayağımda sallamadım. Yapabileceklerim bunlardı şükür hiçbir şey olmadı.
Genelde düşmelerde bir şey olmuyor, düşmeden büyüyen bebek yoktur sanırım. 😊