Televizyonun etkisi ne yazık ki, asla izletmeyin telefon tablet televizyon izledikçe kendilerini ne yazık o hayal dünyasında sanıyorlar bu yüzden gerçekliğe dönmek konuşmak anlatmak istemiyorlar televizyondaki hareketlilikten sonra gerçek hayattaki sakinliğe alışamadıkları için hiperaktif oluyorlar ne kadar vaktiniz var bilmiyorum hep zeka geliştirici şeyler oynayın dışarı çıkın her nesneyi tanıtın