2cocukannesi__ 38,8 ile başladı hastaneye gittik yüksek dediler damar yolu açıldı serum verildi akşamüstü çıktık eve geldik calpol verdi saati gelince uykuya yattı birden yine yükseldi 39,2 oldu ılık duşa soktuk başına asla değdirmeden vücudunu yıkadık ılık bezler koyduk düşüremedik anlık inip hemen çıkıyordu tekrar gittik gece de 2 serum takıldı ama serumlar bitip zaman geçimde hemen yükseldi takip için yatış verdiler yatış için de test alıyorlar ya denk gele çıktı şimdi iyi ama çok şükür