Sevgili ve nişan döneminde 5 tane kurumuş çiçek buketlerim var. Annemin evinde daha getirmedim. Siz ne yaptınız kurumuş çicekleri attınız mı sakladınız mı? Kötü enerji yayarmış inanıyor musunuz? Zaten çiçek bitki seven biri değilim. Eşime dedim evlendikten sonra sakın bana çiçek alma 😂