Ikrazumra19 Asafbey44 gelmis bile 42 tl olan caykur cay 59 falan olmus a101 ve diger marketlerde bulamadim bugun malesef hic yok
PelinleGunler Şok marketin telefon uygulamasından sipariş edeceğim 2 tane daha. İnsanları stokçuluğa itiyorlar resmen. Önce yağ sonra şeker şimdide çay
Fundabshn Bir trabzonlu olarak çok üzüldüm artık hediye göndermezler 😂 Mübarek altınla yarışıyor sanki 😂 Bizde üretimde var çok zor bi iş cidden şu çay işi bugüne kadar hiç para verdiğimi bilmem ama bu gidişle vereceğiz galiba 😩