KKirpapatyasii1 Kizlar bebek arabasi kullanırken hangisini tercih ediyorsunuz ben battaniye kullanmak istemiyorum tulum istiyorum tulum önerir misinz
a010101 KKirpapatyasii1 tulum belli bir aya kadar kullanılıyor kışın zaten çok bebek arabası kullanılmıyor 5 ayından beri tulum giydiremyorom ayaklarının hareketi kısıtlanıyor diye ağlıyor 2 kat gydrp gezyoz 🤣uyursa örtyrm üstüne ayını baz alarak tercih edin derim 🥰
snil KKirpapatyasii1 Tulumla rahat oturtamayabilirsiniz, alacaksanız arabayı da götürüp giydirip deneyin bence. Ben battaniye kullandım hep
Dondurmalikahve KKirpapatyasii1 Havalar ısınıyo battaniye olmaz. Müslin penye tarzı tulumlar olur da havalar sıcaklar yakında uyurken giydirmek içinse müslin uyku tulumu derim
Dondurmalikahve KKirpapatyasii1 Kış için dersen bu sene küçük diyelim seneye büyüyecek mont falan giyecek zaten üsütünü örttürmez
Keremikoo KKirpapatyasii1 biz tulumu cok rahat kullanamadik, pek rahat edemedi. Belki pelus gibi olan yumusak tulumlar kullanisli olabilir. Birde sogugu kessin diye bebek arabasina gecirilen footmuff lar var. Onu kullanip ustune tek montla daha rahat gecirdik kisi
Haffuse KKirpapatyasii1 ya neden olmasin yea… Sicak tutuyor mu tamamdir benim icin😆 oyle cabuk buyuyorlar ki msaAllah, alsan da birkac kez giydirebilirsin, su zamanda kiyafet icin fuzuli msarafa gerek yok kanisindayim🤣
KKirpapatyasii1 Keremikoo Dondurmalikahve Haffuse a010101 Tamamdır kizlar söylediklerinizi dinleyeceğim ona göre karar veririm hepinize teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 😊