babyandmom1 1 yaş pastasına karar veremedik pasta resimlerinizi paylaşır mısınız? Bir de bebeğinize pastadan tattırdınız mı?
birtutamsac babyandmom1 kendim yaptım ben pastasını, kremşantinin ucundan bakmış oldu parmağını pastaya sokunca 😅
Balkupum2505 babyandmom1 1 şeklindeydi üstünde araba uçak vs görselleri vardi cok hoştu kesmeye kiyamamistim 😂 resim atmayi bilsem atardim malesef bilmiyorm
123Asli babyandmom1 https://imgyukle.com/i/Rlfoic Bizim konsept batmandi ona göre yaptırmıştım evet yedirdim oğluma pastadan
Gunesss babyandmom1 kızımın adı Güneş ona göre yaptırmıstık pastasını isterseniz pinterestten modellere bakın🙂 https://imgyukle.com/i/RlfCm0
yaseminoztrk babyandmom1 Çatalın ucuyla minnacık tattı daha sonra parçalaması için önüne koyduk ama parçalamadı narin kuzum kalbi aldı oradan bıraktı sonra 😁
TalentedMom babyandmom1 telefon değişince resimleri pcye attığım için atamıyorum ama ben baş harfiyel pasta yapmıştım D hsrfinden