Merhaba güzel anneler, bebeğim 8,5 aylık oldu ve ben yazın da yaklaşmasıyla artık kilolara veda etmeyi planlıyorum. Yeşil kahvenin de yardımcı olduğunu duydum ve aldım. Hatta 1 bardak içtim bile ancak emzirdiğim için bi sıkıntı olur mu diye sonradan aklıma geldi 🙈 diğer kahveler gibi mi düşünmeliyim ekstra dikkat edilecek bi yanı var mı bilmiyorum. Siz ne dersiniz?