babyandmom1 Kızım 33 cm baş çevresi ile doğdu 1 ay önce 47 cm olarak ölçüldü. 1 yaşında acaba çok mu büyümüş baş çevresi. Bu kadar büyümesi normal midir?🤔
Caglarass babyandmom1 Gayet normal ortalamada. Anormallik olsa takipli olduğunuz doktorunuz söylerdi zaten 🤗
Biran babyandmom1 hayır gayet normal bizimki 6 aylık 47 cm😂karnındayken de büyüktü babasına çekmiş demişti doktor ama anormal durmuyor kafası vücuduna göre sizinki çok çok normal
Teemo07 babyandmom1 benim oglumda 13 aylık geçen ay 47 ydi. Bundan bilmem kaç ay önce kafası 1 tık büyük ama sorun değil demişti doktor.
babyandmom1 Caglarass Yigitannesii Biran Teemo07 Çok teşekkür ederim evet Dr bi yorum yapmadı persantil değeri ilerlediği için merak ettim 🙂
Yigitannesii 34.5 baş ile doğdu tam 1 yaş kontrolünde 47.5 tu başı ebe gayet normal olduğunu söyledi persentile bakıyorum bencede normal