Eveett o aylardan beri var bizimde şurada 1 aydır falan azalttı sanırım .. oğlum şuan 20 ay 15 günlük 😉 gerçekten çok can sıkıcı bı durum insan sinirleniyorda yani sürekli kafasını vurmasına ama sanırım bı geçiş dönemi gibi bişey ya anlayamadım neden yapıyorlar ama istedikleri olmayıp sinirlenince yapıyordu benim oğlumda malesef 😶