GizemmKa Kızlar bebeğim 1 ay 22 günlük 4 haziranda doğdu. 15 haziranda doğması gerekiyordu. Şu 1haftadır gece uyumuyor onceden uyuyordu. Buna bağlı ağlamA krizleri var. Atak haftası mi bu biri baksın lütfen
[silindi] GizemmKa kız ve erkek ikisinide baktım cinsiyet yazmadığınız için şuan atak haftasında değil 9 gün sonra başlayacak
BurayBerilayAysegul [silindi] benimde ikizlerim var tek bakıyorum post actım ama gören olmadı sakin olan bebeklerim çıldırdı zahmet olmazsa banada bakarmsn biri kız biri erkek 17 mayıs dogum tarıhı tahmını dogum 26 hazıran 🙏