Amineninnannesii Kızlar dişim çok ağrıyor anesteziden dolayı tedavı edemiyorum emziriyprum diye hangi ilacı kullanabilirim parol harici
AgentMom Amineninnannesii benimde kızım daha 7-8 aylıkken anestezi ile dişimi yaptırdım. Sonra sütümü sağıp döktüm emzirdim. İltihaptan dolayı ise ona uygun bir haftalık antibiyotik veriliyor. İhmal etmeyin.
Mihrimahim16 Dişin neden ağırıyor ? İltihap mı var ? Antibiyotik kullanmadan geçmez kadın doğum doktorun ile görüşmelisin. Benim doktorum sef 1000 lik vermişti hasta olduğum da …
AgentMom Amineninnannesii o zaman önce hap kullanacaksın sonra kanalsa kanal tedavisi yoksa dolgu yaptıracaksın