irmak28 Sizden bir konuda yardım istiyorum.2ayı dolacak bir bebeğim var.Dışarı çıkarken nasıl giydireceğim konusunda yardımcı olabilir misiniz
Fatmahmt63 Tek Zıbın bide normal yazlık pijama yazlık çorab giydiriyorum ince bir Müslin de serin oldumu üstüne atıyorum bebek arabasında
irmak28 Ben baya tereddütte kalıyorum çocuğu sıcaktan boğmak da istemiyorum teşekkür ederim yorumlarınız için