Crnmm Bebegım 2 aylık benım gunde 2 sefer kusuyor genelde emerken cıkarıyor yedıklerını bırde burun hırıldısı var okyanus suyu kullandım bır işe yaramadı
Tunasss Crnmm benimde bebeğimde hep hırıltı vardı ne yaparsak geçmiyordu doktor kusmadan dolayı genizlerine takılı kaldığını emme problemi yaratmadığını süreceğe boşuna temizlenmiyeceğini söyledi
Busram57 Izotonikle her buruna 5cc sikiyorum. Sonra agzini kapatiyorum ve o aglarken nerdeyse butun burnu temizleniyor