Mrvtsc Benim gördüğüm ilaç kullanıyorlar büyüdükçe dozu azaltılıyor, hatta bazen yalancı yukseklık oluyor sizde yüksekse eğer, bebeğinde yüksek gibi görünüyor hormon geçtiği için sonraki kontrolde düşmüş oluyor. Ama kendinin de varsa düşürülüyor bi şekilde merak etmeyin zeka geriliği falan düşünmeyin hiçbirşey olmaz inşallah, ama ihmal de etmeyin ☺️Bu arada parfüm, sentetik kokular vs de tsh ı yükseltir bilginiz olsun, bol dereotu yeyın hem sütünüz artar hemde tsh düşürür sütten geçip. Bildiklerim bu kadar :)