Kızlar 4 ay 4 günlük kızım. 2 haftadır agular gitti, hep tükürüyor, önceden hep agulardı, konuşmak isterdi, şimdi apuuu apppuuu hep tükürük ya, neden sizce? Sizin bebeler nasıl?? ☹️Bizde mi anormallik var. Kontrolde sorcam ama önce sizede sormak istedim.