Bebeğime 2 hafta biogaia kullandık ama gazına iyi gelmedi. Sab simplexe başladım ama eczacı aynı anda kullanma dedi ben de 1 ay simplexi kullandım, burda bazı kişiler aynı anda kullandığını yazmıştı. Farklı bir eczacıya sordum, aynı anda kullanabilirsin. Simplexi günde 3 kez, biogaiayı 1 kez ver dedi. Ben de aldım birlikte kullanıcam bebeğim şuan 48 günlük, doktor damlayı verdiğinde ne süre kullanacağımı söylememişti. Aynı anda kullanan var mı ? Ne süre kullanılıyor biogaia?